Op 17 en 18 april is het weer zover, Pasen wordt weer gevierd. Mensen vieren dit uitbundig doormiddel van ontbijt, lunch of avondeten waarbij er veel eieren gegeten worden. Ook worden er veel spelletjes gedaan zoals eieren verstoppen en vervolgens te zoeken. Aan het einde van de dag zijn er ook nog verschillende paasvuren te zien door het land. Nu wil je lekkernijen etc. bestellen voor Pasen, maar wil je dit snel en goed geleverd krijgen. Een manier hiervoor kan doormiddel van social media. In het bijzonder kan dit via Instagram!
Waarom Instagram?
Instagram is een platform wat de afgelopen jaren flink gegroeid is. Waarbij het altijd eerst in de schaduw stond van onder andere YouTube, klimt het langzaam maar zeker omhoog naar een van de meest gebruikte social media platformen. Instagram is een platform waarop mensen foto’s en video’s kunnen delen met hun volgers. Deze kunnen ze liken, delen op hun verhaal of delen met andere mensen. Instagram is handig voor de verkoop aangezien je er snel doorheen kunt scrollen. Er is een functie waarbij je zelfs in de winkel kan komen direct via een link. Je moet als bedrijf in dit geval laten zien wat je aanbiedt naar de klant. Wat voor aanbiedingen je hebt zodat zij via jouw site bestellen. Het is dus een ondersteuning voor het bedrijf.
Waarom Chatkracht?
In dit geval wordt kun je Instagram uitbesteden om tijd te ontnemen van het bedrijf zelf. Bij Chatkracht werken chatspecialisten die de gebruikers kunnen helpen. Denk hierbij aan het onderhouden van de pagina. Maar denk ook aan het beantwoorden van vragen. Dit kan zijn als reactie onder een post op het account maar ook in de directe berichten. Chatkracht is hierin multifunctioneel en past zich aan, aan de situatie. Uiteindelijk kan dit ertoe leiden dat er zelfs gesproken kan worden over de volledige uitbesteding van de klantenservice.